23 Temmuz 2008 Çarşamba

Home Sweet Home *-*


Müzik zevkimi şekillendirdiğini düşündüğüm birşey var şu sıralar aklımda . Ordan nasıl görünür bilmiyorum ama bana gayet mantıklı geliyor . Olay sadece şundan ibaret .

İnsanın hayatı boyunca tam anlamıyla genel olarak iki ruh hali vardır . Mutludur yada mutsuzdur .


İki ruh halimede en uygun iki şarkı . İkiside Mötley Crüe ' ya ait . Mutluysam ve eğleniceksem , klasiktir , tek bir " Girls , Girls , Girls " tınısı yeterlidir . Moralim bozuksa , konu her ne olursa olsun , asıl ihtiyacım olan tek şarkı Home Sweet Home . Yaklaşık iki senedir böyle bu =D

Grupta bir eleman var , gerçek adı tam olarak Frank Carlton Serafino Feranna Jr . Kısaca Nikki Sixx diye geçer tabii xP . Herneyse . Benim için kendilerini diğerlerinden eşsiz kılan bu iki şarkının yazarıda Nikki . Bir adam nasıl oluyorda karşıma çıkıp tamda istediğim şeyi yazıyor hala aklım ermiyor . Ben daha doğmamışken , beni düşünen birilerinin var olmasını bilmek gerçekten hoş bir duygu xP .


Bir şekilde bu adam resmen ona tapmam için bir sebep veriyor elime . Ama bu ulaşılamaz bir duygu , hayranlıktan öte , sapkın bir aşkta değil .
Bu iki şarkıdanda benim kadar etkilenen varmıdır bilmem . Ne olursa olsun tek bildiğim şey , yıllarca Nikki ' den bahsetmek için elimde iyi bir neden olduğu . Şimdilik kadar saçmalama yeter , SixxMeBaby diyerek bitiriyoruz yazımızı efenim xD

2 yorum:

mimi wonka dedi ki...

Bu çok güzel birşey. Yani tribal hatunsallığın dışında bir olay burda bahsettiğin, anlıyorum ve biliyorum.

Birinin seninle aynı şeyleri hissediyor olduğunun bilincinde olmak ne kadar farklı bir duygudur değil mi?

Gel de anlat birilerine ki anlayabilecekler mi?

Sycorox dedi ki...

Mötleyde insana her ruh haline uygun bir gaz verme durumu var:)
İki şarkıyıda severim...Görünce böyle mutlu oldum:)