18 Eylül 2008 Perşembe

+18 ? Hayıırrr Olamaz!

Arkadaşlarım . Dün yazmayı unuttuğum birşey geldi aklıma . Çok canımı sıkan birşey . Her yerde karşıma çıkan lanet olası birşey . 18 yaş sınırı tabiki de ! Dün yine myspaceteyim . Canım siteemm *,* geziniyorum yine . O sırada arkada Blood çalıyor . Virgins O.R Pigeons Mix ' , L'irreparable . Sonra farkediyorum ki Virgins O.R Pigeons ' ı uzun zamanadır dinlemiyorum . Masaüstüne yöneliyorum direk . Bir klasör var Gothic / Industrial , tıklıyorum , hayıırrrr olamaaazzzzz moduna geçiyorum çünkü Virgins O.R Pigeons klasörüm yok . Şansımı J-Rock'tada deniyorum fakat yine yok , yok , yok ... Acilen duymam gerek . Myspace ' e giriyorum . Arkadaşlarıma tıklıyorum ve arama alanına yazıyorum . Halla halla .. Orda da yok ! Bu sefer genel arama yapıyorum müzik bölümünden , çıkıyor . İlk tıkladığım şey arkadaşlara ekle oluyor . O da ne ? Ekli değil bende .
Ciddi ciddi birinin bana suikast düzenlediğini düşünerekten grup profiline dönüyorum , Müzik çalmaya başlıyor ..
Ne de çok özlemişim ..
Gözüm takvime kayıyor , o da ne ? Yine aynı şiddette kalp çarpıntısıyla gözlerimi sıkıp açıyorum ancak hayal değil . Grubun taksivimde 3 Ekim Beyoğlu Bronx Bar/İstanbul yazıyor !
Belki birileri bana acımıştırda bu sefer +18 olayını görmem diyorum . Biletix'e tıklıyorum , bilet fiyatıda gayet iyi , 21 ytl . Aşağı iniyorum ve hayatımın en mutlu anlarımda karşıma çıkıp bütün hevesimi kıran o lanet şeyi görüyorum yine;
+18
Hayır , olamaaaaazzzz . Deliricem , kesinlikle . Bir de demezmisiniz keşkee senin yaşında olsam diye . Bu herifler kişisel gelişimime engel oluyorlar arkadaşım !
Virgins O.R Pigeons Türkiye'ye , kıçımın dibine geliyor , bilet fiyatları desen daha iyi olamazdı heralde , ama ben gidemiyorum . Tam da bayram tatili . Sabaha kadar çıkan grupları ve djleri dinler , ertesi günde o büyük mutlulukla , nirvanaya ulaşmış olmanın verdiği hazla saatlerce uyurdum . Kılımı bile kıpırdatmadan .
Ama hayır ..
Babamla girmeye bile razıyım , onunla girer sonra onu istediği yere geri yollarım . Ama ona bile izin verildiğini sanmıyorum hiç .
Artık eminim ki , bütün sevdiğim gruplar ben 18 olmadan evvel gelecek ve ben 18 ' ime bastığım gün bütün gruplar elini ayağını çekecek , bir dahada asla gelmeyecekler buraya .
Gelmeyin kardeşim ! İki sene boyunca defolun , Amerika , Avrupa turnesine çıkın ama buraya uğramayın !
Hala sinir bozukluğundan dayak yemiş gibiyim ! Hatta sizin yüzünüzden gece yatamadım sabahta okula kalkamadığım için gidemedim ! Ohh işte , duyun sesimide pişman olun kardeşim .
Dün birde Bronx Bar ' ın myspace sayfalarına mesaj attım . Saçmaladım birşeyler tam hatırlamamaktayım . Ancak dün gece senayla konuştum , eğer mırın kırın ederlerse onları şu şekilde tehtid edeceğim ;
Gelirim kapının önünde kaşla göz arasında altın vuruş yapar öldürürüm kendimi sonra kapatırlar barınızı ahahahahah !
Başka çarem kalmadı . Sena ' da sabah erkenden seni bir şekilde barın içine sokup tuvalette saklarız diyor . Onun yaşı tutuyor nasılsa sorun yok anasını satayim . Sinirliyim arkadaşım . Çok kızgınım !


Concert

1 yorum:

mimi wonka dedi ki...

ya sen niye takıon ki anlamıyorum ben, seni görüp de 18den küçük bu diyen biri yok bence bu istanbulda. sena sokar seni içeri bir şekilde göze batmıyorsun sonuçta, öfkelenme beybim bu kadar izlersin bu konseri bence...

bi de sevemiycem bu türü bir türlü, rammstein dışında dayanamıyorum çoğuna, hele gothic olunca hiç çekemiyorum lan, harbi o_O