19 Eylül 2008 Cuma

Nightmare After Midnight



Sevgili arkadaşlarım .
Yukarıdaki sadece 1 dakika 7 saniyelik videoya bir göz atmanızı rica ediyorum .
Daha şimdi , sevgili sitem myspace ' e girdiğimde, aşağı doğru kayıp bültenlere baktım .
Oooordaaa bir "London After Midnight" var uzaktaaa...
Bültene girdim . Bir video , daha aşağılardada tur bilgileri , hangi ülkelere gidileceği yazıyormuş meğersem . Herneyse hemen başladım videoyu izlemeye . Çok sevgili grubum , hayatımı karartan nadir birkaç insanda biri olan ve bu nedenle onu mahkemeye vermek gibi bir durumun söz konusu olduğu grubun vokali Sean ' görmeden evvel gözümün önünden o yazılar geçiyor . Son ikisini gördüğümde oturduğum şu kıçı kırık döner sandalyeden aşağı yuvarlanıyordum neredeyse . Yunanistan ' a geliyorlarmış ! 21 Ekim Atina , 22 Ekim Selanik yazıyor canım arkadaşım !
Ehh tabii oraya kadar gelmişken neden Türkiye ' ye gelmiyorlar diye düşünüyor insan durup bi . Ama hiçbir zaman unutmamamız gerek ki burası Türkiye ve bir London After Midnight asla Avril Lavigne kadar dinlenmez ama değil mi !
Niye uğraşsın insancıklar ?
Nasılsa Virgins O.R Pigeons geliyor , buda size 1 yıl yeter ..
Herneyse canlarım , bir şekilde kaçmayı deneyebilirim belki , Selanikte TV sovuna çıkacaklarmış zaten . + 18 olayınada girmezler , bende Atatürk ' ün doğduğu evi gezeceğim ayaklarını kaçabilirim 2 günlüğüne ..
Belli mi olur ?

1 yorum:

mimi wonka dedi ki...

O değil de Nikki'nin Doğum Günü Partisi var Kemancı'da:D Ne yapsak dersin hatunum, davet de gelmiş :Ç